vrijdag 31 oktober 2014

Lua-give away!

het is hier de laatste tijd nogal stil,
enerzijds omdat er niet zo veel genaaid is de laatste week (ventje thuis, zieke kindjes, herfstvakantie en een te bureau dat te rommelig is om aan te werken)
anderzijds omdat mijn computer tegenwerkt.
de mousepad werkt niet meer zoals het hoort en dat heeft soms zeer vervelende bijwerkingen...


maar bon, vandaag dus niets om te tonen, maar om weg te geven.



het is een zalig patroon om mee te weken en een ideaal geboortegeschenkje. 
vandaag mag ik een nederlandstalig exemplaar van dat patroon weggeven.
al wat je daarvoor hoeft te doen is een reactie nalaten onder dit bericht.
in de loop van volgende week zal ik dan een onschuldige hand een gelukkige winnaar laten trekken. 

70 opmerkingen:

  1. Ik zou echt super blij zijn, mocht ik dit winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, daar zou ik ook wel heel content mee zijn. Ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Binnenkort een kleine spruit hier in huis dus zou leuk 1e dingetje zijn voor de kleine lieveling :) spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook graag mee! Uitbreiding van de kraamcadeau-collectie :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof tof geboorte cadeautje voor al die kleine wondertjes die op komst zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk...mijn zusje moet begin volgend jaar bevallen, dus zou hier zeer welkom zijn!! Kan ik mooi iets voor haar maken wat ze voor t kleine prinsesje kan gaan gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe mee voor mijn kleine buikbewoner :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met 4 kindjes in huis waarvan nog 2 "slaapzakgerechtigd" (jongste van 5w heeft nog een hele slaapzakcarrière voor de boeg) zou het super zijn om dit patroon uit te testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ideaal! Ik heb wekelijks 10 kindjes in huis (onthaalouder) en zou heel graag eens zelf slaapzakjes maken om al die ukkepukjes een gezellig middagdutje te bezorgen! Dus zo een patroontje zou geweldig zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De Lua-slaapzak lijkt me een ideaal volgend projectje, dus ik ding graag mee naar dit patroon!

    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou het leuk vinden om te maken voor een aantal zwangere vriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk voor m'n kleine man van 9 weken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk! Ik zou hem graag willen maken voor m'n zoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk! Ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh!!! Ik wil, ik wil, ik wil... x1000
    😄😊😄

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk als cadeautje voor 1 van mijn zwangere collega's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super slaapzakje dus dat patroontje wil ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier nog een bollebuikertje dat haar vingertjes kruist om dit te winnen! :) Zou net op tijd zijn, ons mini-meisje is uitgerekend voor januari. En dan kan ik eindelijk mijn steeds groter wordende stapel babystofjes verantwoorden bij manlief ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een patroon dat ik alvast goed zou kunnen gebruiken, met mijn jonge spruit in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe ook mee. Zou ik graag voor mijn zoontje willen maken. Tanja G

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe ook mee! Ideaal voor de babyboom in mijn omgeving! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Me like! Volop kraamcadeautjes aan't maken, dus zou zéér goe van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil ook een krans wagen en doe graag mee! Voor mijn dochter maak ik een slaapzak

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Aja ik doe ook mee :-) voor mijn nichtje die bijna moet bevallen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Voor toekomstige handgemaakte babycadeautjes doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo
    Ik waag mijn kans 2baby's in de familie ik weet wat te doen
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig! Genoeg baby's om blij te maken met een leuk slaapzakje! Iedereen veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hier geen klein boelekes meer, maar ik denk dat dit een prachtig newborn-cadeau is. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. voor mij ok graag een lootje! de babyboom in de vriendengroep zou u zeer dankbaar zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh Yes, ik doe graag mee want........ is op komst!.!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel graag, voor ond aankomende neefje/nichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo'n leuk patroontje, daarvoor typ je al eens een berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. de zoon heeft een nieuwe slaapzak nodig dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe mee, zo'n patroontje gaat nog van pas komen met al die bolle buiken in de vriendenkring :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super! Er liggen al heel wat stofjes te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zou leuk zijn om te maken voor de metekindjes.
    Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe graag mee, voor mijn vriendin en haar man.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. met toekomstige geboortcadeautjes in gedachten doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. zou super zijn. Ik zou dat graag maken voor mijn kleinkind dat in mei geboren wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Het kleine stampertje in mijn buik wil ook graag zo'n mooie slaapzak. Ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik doe heel graag mee, ik vind het zo'n leuk patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ook hier waag ik mijn kans! Kan ik aan de slag voor dochter in spe!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zou super zijn voor de 'Little us' in m'n buik!!! En ik ben zeker dat grote zus jaloers zou zijn en er ook terug één aan wil om te slapen :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Marina van Damme....voor wie het inloggen niet lukte

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Aangezien wij eind maart ons eerste kindje verwachten, zou dit patroontje zeer handig zijn. Ik doe dus graag mee aan de give away

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe mee! Komt van pas in december... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Super! We gaan onze kans wagen :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh dat zou ideaal zijn voor de tweede kleine uk van de familie die eraan komt! En merci voor de kans :) heel fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh leuk, zou dan eindelijk een persoonlijk geboortecadeautje kunnen geven. :) Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh, super! Leuk om geboortegeschenkjes te maken! Dus bij deze waag ik ook mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik zou dit graag winnen om mijn zus haar toekomstig eerste kindje mee te verwennen! Ze bevalt begin volgend jaar, dus dat zou nog tijd genoeg zijn voor mijn vingers om dat slaapzakje in elkaar te steken.... en nu.. fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt om hier mee te lezen. ik hoor graag jullie opmerkingen en/of reacties