donderdag 10 december 2015

boeken en accessoires te koop

Deel Twee van mijn opruimactie leverde enkele boeken en wat kleiner (of groter) naaigerief op. 
Laat bij interesse hieronder een reactie met je graag wil kopen. prijzen zijn exclusief verzending. Verzenden kan via kiala of ophalen bij mij thuis in Putte (bij Mechelen.) 
(Ik ben ook regelmatig in Vilvoorde, Mechelen of Heist op den Berg, dus eventueel kunnen we zo ook iets afspreken. ) 


1. naai-etui van ikea. nooit gebruikt, alles in perfecte staat. nieuwprijs 12, 99 euro.  graag nog 7 euro. 





2.  1 euro


3.  nieuw, nooit gebruikt. nieuwprijs 28,95. graag nog 20 euro. 



4. 4 euro 



 5. 1 euro





6. naai je eigen collectie:  nieuwstaat, slechts 1 maal gebruikt. ik voegde foto's bij van de inhoud. Mag weg omdat ik meestal mijn eigen patronen teken.
nieuwprijs : 19,99.   graag nog 12 euro.

GERESERVEERD VOOR SARAH








7. bobijntjes , nooit gebruikt. weg wegens aankoop nieuwe machine.  graag nog 3 euro.  (kan verzonden worden in gewone envelop. ) 
GERSERVEERD VOOR CARINE 





8: textieltape;  GERSERVEERD VOOR CARINE




9. oud naaikistje. de markeringen bovenaan zijn oude lijmresten. er plakte een versleten leerachtige stof op toen ik het kocht. De bedoeling was om het te renoveren en een mooi plekje in mijn naaikamer te geven, maar het past uiteindelijk niet in het geheel, dus doe ik het met spijt weg. 


GERESERVEERD VOOR SARAH







5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend naaikistje! Jammer genoeg heb ik momenteel ook geen plaats om het te zetten. Mooie stuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, ik heb interesse in het kistje en naai je eigen collectie. Ik kan het komen ophalen in Putte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, ik heb interesse in het kistje en naai je eigen collectie. Ik kan het komen ophalen in Putte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb belangstelling voor het breien van knuffels. Ik woon in Mechelen er is vast wel iets af te spreken rond brengen of ophalen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan je mij je emailadres bezorgen? dan kunnen we verder afspreken, groetjes

      Verwijderen

bedankt om hier mee te lezen. ik hoor graag jullie opmerkingen en/of reacties