maandag 27 mei 2013

voor nono

met wat vertraging toon ik nog het cadeautje dat ik vorig jaar maakte voor mijn mama's verjaardag

ik maakte dit modelletje al eens voor mezelf in een rode wollen stof
en ze liet vallen dat ze dat zelf ook wel zag zitten.
intro verjaardagscadeau :-) 

op het stoffenspektakel in antwerpen vorig jaar vond ik het stofje dat heel goed aanleunde bij de kleuren die ze beschreven had.
ik maakte de linten wel een pak korter dan de mijne, want die zijn eigenlijk echt wel veel te lang in het  originele patroon. 





patroon: knip, maar ik ben te lui om nu uit mijne zetel te kruipen om op te zoeken dewelke. voor wie het echt wil weten, wil ik het morgen wel eens opzoeken :-)

6 opmerkingen:

  1. Het modelletje staat haar mooi, en inderdaad een mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, ja ik zou het heel graag willen weten???
    Alvast heel erg bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. met een beetje vertraging, maar het komt uit de burda style 1/2012 en het is model 116 A :-)

      Verwijderen
  3. Oh, dat stofje is supermooi! Helemaal mijn kleur(en) :-)! En het past perfect zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi dat wikkelvestje! (ik heb er hier een vergelijkbaar exemplaar liggen van noa noa waar ik ooit belachelijk veel geld voor betaalde en het is niet half zo mooi als het jouwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik maakte een soortgelijk model uit de knipmode, paste hetzelfde aan en het wordt hier ook veel gedragen. Mooi stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt om hier mee te lezen. ik hoor graag jullie opmerkingen en/of reacties