donderdag 27 juni 2013

een welgemeende danku

voor 2 schatten van juffen. 
voor hun enthousiasme.
voor hun extra zorg als het op het eten van de meisjes aankomt. 
voor een leuke start op school. 
omdat ze allebei zo graag gaan.

voor iedere juf een tasje op z'n elisanas.

de ene juf houdt heel erg van fluo en blingbling, dat was overduidelijk. en al ben ik daar zelf niet zo een heel grote fan van, het staat haar geweldig. de voordelen van de jeugd? 
voor haar dus een fluotasje en 2 fluo armbandjes. 
ik had toevallig een stukje zweedse fluo stof liggen en gebruikte een satijnroze voering.
de fluoparels komen van bij blokker en de zilveren parels van bij miss daisy




wat na de eerste keer nog moeilijk was, lukte nu heel goed (al zeg ik het zelf): die hoekjes komen schoon over de ritsuiteinden :-D


voor de andere juf twijfelde ik heel erg over de kleur. dan maar de directe aanpak: "greet, wat is uw lievelingskleur?"

het leverde me een onverwacht "paars" en "roos" op. twee kleuren die niet supervertegenwoodigd zijn in mijn meer-dan-goedgevulde stoffenkast.  ik twijfelde tussen enkele stofjes, want er is paars en paars. 
ik ging voor deze Minimals by Poppy, afgwerkt met een pastelkleurig satijnen paarse paspellintje. 
als voering gebruikte ik een staaltje van bij Heytens, met roze en paarse bloemen. 
en omdat de juf niet de beste slaper is, stopte ik er een lekkere doos slaapthee en "nachtrustdruppeltjes" bij. hopelijk werkt het voor haar even goed als voor ons.










bedankt juffen, en tot volgend jaar. maar nu eerst een fijne vakantie voor iedereen! 

6 opmerkingen:

bedankt om hier mee te lezen. ik hoor graag jullie opmerkingen en/of reacties