woensdag 23 juli 2014

zo speelden wij- deel 1

hier zag ik de oproep voor een 
superleuke reeks: zo speelden wij.
er zijn nog niet zo heel veel deelnemers, 
dus als je zin hebt om mee te doen: allen daarheen zou ik zeggen! 

aangezien ik thuis ben bij de kindjes, wordt er hier redelijk wat afgespeeld.
meestal met de poppen (sorry: babies!) eigenlijk, dat is hier de grote favoriet.

maar nu het vakantie is, wordt er ook naar andere zaken gegrepen, die anders net wat minder snel uit de kast komen. 



de playmobil-prinsesjes vieren ook feest...


terwijl de jarige Patat haar nieuwste doos lego friends in elkaar zet. 
lekker lang spelen gegarandeerd.



voor haar verjaardag gingen we ook nog eens naar Technopolis. 
hier testen ze het rolstoelenparcours uit. 


en natuurlijk de statische elektriciteit nog eens testen.




en de favoriet van de hele dag: het winkeltje! 
ik kreeg ons Kroketje bijna niet meer naar huis. gehuild heeft ze, omdat ze nog in het winkeltje wou spelen. gelukkig hebben we een abonnement en kunnen we snel nog eens terug.

de popjes (sorry, babies!!!) mogen een dutje doen


terwijl de grotere babies wat plasticine te eten krijgen. 


 begin juli gingen we naar de soiree tropicale, in het bruisende eppegem city. 
in de namiddag is er een heel uitgebreid aanbod voor de kinderen. 
een gigantisch hindernissenparcours, knutselactiviteiten, workshops, trampolines, schminkstand,....


ik vind het in ieder geval een heel leuk initiatief van villa speelmama, zo neem ik tenminste wat vaker foto's van mijn meisjes in de gewone, dagdagelijkse omstandigheden, ipv enkel als er iets speciaals is.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's. Mijn dochter heeft ook zo'n kapsel van statische electriciteit als ze op de trampoline aan het springen is, en daarna komt ze je een knetterende knuffel geven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar gij zijt ook van ons kanten !!! toffe foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik dacht dat de technopolis nog wat hoog gegrepen was voor de kids maar na het zien van jou foto's mss nog leuk voor in augustus en inderdaad eens leuk om je fototoestel te gebruiken buiten het nemen van foto's op feestjes of posserende kindjes met handgemaakte spullen

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt om hier mee te lezen. ik hoor graag jullie opmerkingen en/of reacties